hp21

Jak probíhá objednání našich služeb telefonicky

Zavolejte nám na číslo [telefonní číslo] a sdělte nám vaše požadavky. Naši zkušení pracovníci s vámi proberou veškeré detaily, včetně rozsahu úklidu, specifických potřeb a časových možností. Na základě těchto informací vám navrhneme optimální řešení. Po domluvě termínu a schválení plánu přijedeme na místo a provedeme úklid podle dohodnutého harmonogramu. Po dokončení úklidu vám poskytneme zpětnou vazbu a zajišťujeme následné služby dle potřeby.

Jak probíhá objednání našich služeb emailem

Na našich stránkách najdete kontaktní email [emailová adresa], kam nám můžete zaslat svůj požadavek. Napište nám co nejvíce informací o vašich potřebách, včetně typu prostor, které je potřeba uklidit, a preferovaného času úklidu. Naši pracovníci vám odpoví co nejdříve s návrhem řešení a případně si domluvíme telefonický hovor pro upřesnění detailů. Jakmile bude vše dohodnuto, naplánujeme termín úklidu a provedeme všechny potřebné práce dle vašeho přání.

Jak probíhá objednání našich služeb formulářem na stránkách

Vyplňte náš online formulář na webových stránkách, kde můžete podrobně popsat vaše požadavky. Formulář obsahuje pole pro specifikaci typu úklidu, rozsahu prací, preferovaného termínu a jakékoliv další specifické potřeby. Po odeslání formuláře vás budeme kontaktovat, abychom potvrdili přijetí vašeho požadavku a domluvili se na dalším postupu. Po schválení plánu provedeme úklid ve vámi zvoleném termínu a zajistíme, že vaše prostory budou dokonale čisté.

 

 

Čtěte více

Služby na HP

41

mapa

mapa

Napište nám

Napište nám